duminică, octombrie 07, 2007

Hai sictir!


Mie-mi zici ca mergi cu ma-ta la zoo, sa vedeti animalele
Eu nu m-am bagat, mi-am bagat picioarele
Cei doi din plan indepartat aveau o pancarta pe care scria "STOP TORTURARII ANIMALELOR". Eu cred despre ei ca sunt niste dobitoci care se scoala prea odihniti si nu au alta treaba decat sa determine ultimul centimetru patrat de piele lasat nescarpinat. Eu cred ca sunt doar niste cretini care nu au cu ce sa iasa in evidenta si in loc sa-si atarne o tinichea de gat, plimba o pancarta imbecila.
Sa zicem ca eu sunt Gigel, am 10 ani, stau intr-un bloc nasol si-mi place sa torturez pisica vecinului manelist de la 2. Ii dau sa bea pisat, o trag de coada, o arunc de pe bloc etc. Ii vad pe respectivii pe strada. Mi se schimba brusc abordarea elementului felin? Nicidecum. O sa ajung acasa si iar o sa o iau la tinta cu bolovani si flegme. Ok, exemplul e putin deplasat. Chestia e ca avea o vecina un saint bernard acum vreo cativa ani buni, i-am dat o chiftea in care injectasem otrava de gongi. Nu a avut nici pe dracu. Cainele ala incepea sa latre la 4 dimineata, latra si cand veneam de la scoala, iar linistea unui tanar caruia viitorul ii apartine e mai importanta decat o javra care nu stie cand sa "taca". Pana la urma a murit de batranete.
De ce nu protejeaza nimeni aurolacii din canale? Sa ii ducem in camine, sa le dam 3 mese pe zi si sa-i punem sa mature parcurile, statiile de metrou sau pietele aglomerate. De ce nu ii protejeaza nimeni pe minori de parintii alcoolici? Ok, legile exista, insa nu cunosc cartier in care sa nu fie macar un scandalagiu care isi bate copiii sau parintii dupa ce trage la masea o ţâră.
Hai sa facem legile astea sa fie respectate. Sa scoatem aurolacii de sub pamant, sa castram toate jivinele astea prolifice si precoce, sa punem agricultura la punct etc. Sunt atatea prioritati, tre sa fii oligofren sau chior sa te gandesti intai la animale in rahatu' asta de tara in care traim. Sa bagam huliganii de pe stadioane in puscarii, sa bagam pedeapsa cu moartea la violatori si pedofili, pentru ca sincer, pe mine animalele chiar nu ma intereseaza.
Nu le urasc, imi propun sa nu le urasc, intrucat in mai putin de o luna o sa-mi iau caine. Nu vreau sa comit vreun pacat biblic pe bietul animal a carui singura greseala sa fie ghinionul de a nimeri sub acelasi acoperis cu mine. Nu o sa-l iubesc, asta sa fie clar.
Cateodata regret ca e democratie. Ca merg la vot toti tembelii cu iq sub 100. Daca era dictatura, poate intr-un final nimeream si noi un Franco sau Ataturk.
Ma deranjeaza ca suntem ipocriti. Daca nu se gaseau 2 handicapati sa joace fotbal/rugby/baseball cu o pisica, atunci cu siguranta v-ar fi durut in cur pe toti la fel ca pana la momentul respectiv. Vecinul meu de la 2 ani de zile s-a imbatat si si-a batut mama cu picioarele. Ba chiar a amenintat cu un cutit mai multa lume in scara blocului. Nu s-a obosit nimeni sa cheme politia, el a continuat in aceeasi maniera. Maica-sa plangea pe la toata lumea "E bolnav, saracu'!" si nu a alertat niciodata autoritatile. E un betivan ba tanti, n-are nici pe dracu!
Pe animalele astea de ce nu le ocroteste(inţarcă) nimeni?
Pentru ca exista o gramada de cretini care n-au fost in stare toata viata lor sa creasca un copil. Sau le-a fost teama sa-l faca. Au fugit de responsabilitate si au preferat sa acorde dragostea lor unei necuvantatoare. E trist, dar asta e adevarul. Intr-adevar, e dificil sa dai viata unei fiinte, sa o educi, sa o cultivi. Mai simplu sa iti iei o javra pe care sa nu fii nevoit sa o inveti decat sa se cace afara. Comoditate, domnilor! daca voi n-ati fost in stare, nu ne dati noua lectii!

11 comentarii:

Anonim spunea...

in poza aia cel mai tare e comunitaru care mananca seminte:D

Anonim spunea...

nici nu stiu de ce-ti bati capul. maine poimaine o sa vedem pancarte 'stop torturarii plantelor'. pun pariu

Anonim spunea...

formidabil articol!!!!!ai perfectra dreptate!!!!!felicitari!!!!!

Moxx spunea...

multumesc mult

Anonim spunea...

I-a dat pizdei 2 bucati zdravene dar eu nu m-am bagat mi-am bagat picioarele.
Toata faza cu legea animalelor e o oportunitate a politicienilor de a-si consolida imaginea in fata persoanelor reduse mintal.

Anonim spunea...

m-ai captivat:)))ai si tu dreptatea ta

Anonim spunea...

ADEVARAT...CEL MAI TARE ARTICOL..MI-A FACUT PLACERE SA IL CITESC

Anonim spunea...

bati campii si o dai la intors rau de tot :))) ce legatura au cainii cu betivii si cu copiii ratati (la propriu)... doamneeee

Moxx spunea...

dap, nu exista nicio legatura
pentru ca betivii si copiii strazii chiar SUNT probleme reale

MaTr3o spunea...

cedry2k + animale torturate = ?

Moxx spunea...

LOVE:D