miercuri, octombrie 03, 2007

Arsenal - Steaua si gata

Felicit sincer si din tot sufletul echipa steaua pentru fair-play-ul aratat ieri. Marea mea multumire nu e scorul, ci faptul ca am terminat meciul fara accidentati. Un egal pentru Arsenal ar fi mentinut-o pe podium, in pole-position pentru castigarea grupei. Tunarii nu depind decat de ei.
Imi pare rau ca Banel nu e inzestrat cu tehnica... ar putea fi un jucator emblematic pentru Romania. Baciu a jucat bine, interventiile sale au fost precise si oportune. Cu toate astea, ele se impuneau, nu putem spune ca si-a salvat vreodata echipa in extremis. Neaga a fost mana moarta. Dica a jucat prea retras, simtind absenta mijlocului. Emeghara a jucat bine, insa l-a scapat pe van Persie din marcaj la gol.
  1. La lovitura libera din care s-a anulat golul, Arsenal n-a scapat pe nimeni din marcaj, a fost o superba iesire la off-side.
  2. Arsenal a jucat ca o echipa mare, nu a venit sa faca scor. S-a menajat, a luat piciorul de pe acceleratie si a exploatat una din ocaziile care i s-au ivit. Golul lor a plecat totusi de la balbaiala lui Baciu la centrarea lui Clichy.
  3. Arsenal n-a avut bulan
  4. steaua n-a avut ghinion
  5. Toti oamenii rationali suntem constienti ca daca Arsenal ar fi fortat, dadeau 3 de voie
  6. Sfantu' Anton nu a fost in forma, nu prea s-a intalnit cu mingea si n-a avut prea multe ocazii
Arsenal nu e mai slaba decat Realul sau Lyonul de anul trecut. Hai sa comparam ce o sa faca in Liga anul asta fata de campioanele Frantei si Spaniei anul trecut.
As fi vrut sa scriu mult, dar sunt obosit dupa ce imi muncii 5 ore creierii cu activitati intelectuale diverse.
Si da, numai pentru dobitocii astia care au ceva cu mine si n-au curajul sa ma injure decat pe blog ma bucur ca steaua a luat bataie. In rest am toata stima pentru o echipa care a jucat frumos.
becali: "Nu au fortat, au zis 'pana la urma noi tot marcam' (...) degeaba am jucat bine daca am luat bataie... am luat bataie, pai atunci ce-am jucat?". Asta e mai destept decat toti taranii cu "ce bulan au avut astia, trebuia sa dam 2 goluri".

Niciun comentariu: