sâmbătă, septembrie 15, 2007

Vand blog

Chestia e ca imi trebuie 3000 de lire urgent. Cum blogul asta e cel mai de pret lucru pe care il am, fiindca am investit sufleteste in el mai mult decat in orice alta relatie, ma simt nevoit sa il scot pe el la vanzare. Nu glumesc deloc, in plus, e o ocazie pentru aia de ma urasc sa scape de mine pentru totdeauna, va garantez ca asta e primul si ultimul blog pe care o sa il am.
"Cine dracu crezi ca iti da 3000 pe blog?"
"Cine dracu te-a intrebat pe tine ceva?"

7 comentarii:

Anonim spunea...

pentru opus iti trebuie?...

Moxx spunea...

absolut:D

Anonim spunea...

Nu inteleg de ce ii asa de scump totusi. Nu ar trebui sa fie accesibil fiecarui fan? Nu au destui bani? mai trebuie sa i-a 3000 de lire fanilor care majoritatea sunt oameni de rand?!

Moxx spunea...

editie limitata, de colectie... 850 pagini, 35 kile
nu e pt fanu de rand:-<
cine-i are, ii da :-<

Anonim spunea...

de 3000 de lire ma imbrac tatutzuleeee! rup mallurile de banii aia!! 8->

Anonim spunea...

fomee
ce pula mea sa-i ceri

Anonim spunea...

capshuna, te imbraci tu sau se imbraca afurisita de ma-ta, care se rupe in pula 2 ani pentru banii aia? :)