sâmbătă, septembrie 08, 2007

Una mica #5

  • Azi am fost la primu' botez din viata mea. Multa sanatate parintilor si gemenelor, fara numar, solo, de la Roma si Milano. O sa imi petrec urmatoarele zile incercand sa inteleg cum de au plans numai cand le-am luat eu in brate.
  • Am ghicit scorul partidelor Belarus-Romania si Italia-Franta. Am prezis chiar ca Mutu va inscrie de 2 ori. Am zeci de martori:D. Daca bate Federer in 3 seturi, mai ghicesc unu. Deocamdata e 3-1 si serviciul la Davydenko in setul 3.
  • M-a pus dracu sa ma uit la meciul italienilor. Italia nu stie sa atace, Franta nu poate. L-am vazut pe Henry depasit fara nicio problema de Gattuso. E clar ca atacul francez e prea batran si nu poate fi pus in valoare cum trebuie de Malouda si Ribery. Diarra a jucat senzational, Thuram a fost si el imperial in centrul defensivei. Sa le spuna cineva alora de la Rai ca Diarra nu joaca la Chelsea.
  • Mi-a dat add chestia asta. Intrebarea mea e cate ore iti ia sa scrii in halul ala. Macar nu e emo si trensarita.
  • Basescu e un baiat inteligent si s-a operat in Romania. E bine pt imaginea sanatatii, aspru sifonata in ultima vreme. Astazi toate stirile au fost despre basel sau despre Osama ben Laden, care pare cu 15 ani mai tanar intr-o inregistrare video recenta.
  • Apropo, se apropie 11 septembrie. Unde sarbatorim?:D

Niciun comentariu: