marți, septembrie 04, 2007

Socializez la greu

In ultimele 2 zile mi-am facut cont pe 2 site-uri de agatat pizd socializare online. Respectiv socializeaza.ro si netlog.
Pe socializare.ro id'ul meu arata oribil. E un pomelnic de vreo 70 caractere. Pe netlog e ceva destept, acolo sunt http://ro.netlog.com/moxxinho. Netlog e gandit bine, poti sa scrii o gramada despre tine pentru cei care au de gand si chef sa citeasca. Lasi comentarii in stil hi5, dai adduri absolut la fel. Problema e calitatea utilizatorilor. Majoritatea sunt manelisti cu poze facute cu webcamul, avand ochelari de soare, respectiv maneliste sukare sau dulkici.
Pe socializare.ro utilizatorii sunt ok, dar sunt doar vreo 1000. Se cunoaste ca nu au facilitati deosebite. De fapt, in afara de a vede pozele la gigadimensiunea lor naturala, nu poti sa faci nimic.
Multumesc de invite lui basil. Le multumesc si celorlalti care mi-au mai trimis invitatii, insa abia acum m-am hotarat sa dau ok'ul.
Concluzie: ala de a inventat hi5 a fost un geniu. Simplu de utilizat, complet ca facilitati, usor de modelat ca aspect dupa preferinte... hi5 has it.

si nu veti gasi asa ceva decat pe hi5:X :
nico_dragos: avem unu in liceu pe carel suspectam ca e gay
nico_dragos: DECI DATEN PULA MEA UITEI PROFILU: uitate atent si judeca
nico_dragos: http://www.hi5.com/friend/photos/displayPhotoUser.do?albumId...

4 comentarii:

Anonim spunea...

myspace.com e de departe cel mai tare

pacat ca romanii nu il folosesc deloc

Anonim spunea...

cam gay tipul

identité spunea...

foarte gay.

anonim (pune-ti nume), myspace.com e folosit si de romani, de aia desptepti, nu de manelisti sau de PiSSicuTZe'.

Anonim spunea...

Ia uite bah,ii faci reclama scumpului de alex :X...iti mutumeste din sufletul lui adanc ^^