vineri, septembrie 07, 2007

Hai stejarii!


Din pacate Rugby'ul e un sport care in mare parte se joaca pe hartie dinainte. In teren se stabileste scorul cand e vorba de partidele mai dezechilibrate. Adica noi peste 5 zile mi se pare avem un meci cu Italia la Marseille. Un obiectiv realist, dar nu stiu cat de realizabil pentru noi, ar fi sa inscriem 2-3 eseuri. Cu Noua Zeelanda ni s-ar potrivi mai degraba unul gen sa nu primim mai mult de 50.
Ceea ce vroiam sa zic e ca azi incepe Cupa Mondiala de rugby. Simpatizez cu Franta si Irlanda, insa am o afinitate mai accentuata pentru 'albastri'. Imi plac foarte mult Jauzion, Chaval, Betsen sau Dominici. Mi-e teama de All-Blacks si imi pare rau ca Anglia nu mai are forta pachetului de inaintare de acum 4 ani. De fapt atunci traia mai mult din transformarile si dropurile lui Johnny Wilkinson.
Urez succes Romaniei in cursa spre evitarea umilintei.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sper ca macar pe portughezi sa-i batem..cat despre cursa pentru titlu....eu am o afinitate pentru Tara Galilor si Africa de Sud:D

Anonim spunea...

Sincer si eu sper sa-i batem pe portughezi... si la fel cum zice moxx le urez succes in cursa spre evitare a umilintei (desi e cam probabil sa nu reuseasca sa evite acest lucru) Cat despre echipele favorite... Irlanda si Africa de Sud

Anonim spunea...

moxxx nu stii pe ce post tv se transmit meciurile si de la ce ora?

Moxx spunea...

azi fu franta argentina la 10
pe 12 e romania italia la 9, tot pe tvr2. io vazui ca transmitea paralel si tv5 monde sau ceva de genu. aia sigur mai dau si alte meciuri, cel putin ale frantei. sa urmaresti orele de disputare pe net