vineri, septembrie 14, 2007

Garda e lata, vigilenta si motorizata

Ieri am fost cu Adi si cu un prieten de-al lui intr-un bar de rochisti. Ei au baut bere, eu Pepsi:D
Pe la 9 vine garda de la narcotice. Un nene imbracat in negru, cu o ceafa de burghez, se recomanda ca fiind comisarul X si se asaza la noi la masa. Ne cere acte de identitate, dar ni le cere degeaba. I-am zis ca nu beau, nu fumez si nu ma droghez. "Pai atunci ce cautati aici?". 'Pai uitati, e 30 de mii un Pepsi la jumate'. Toma necredinciosu a luat lista de preturi sa se convinga. "Atunci de ce veniti voi aici sa va intoxicati plamanii, mergeti si voi unde vedeti un crac, o tzatza".
M-au mai luat niste militieni la intrebari cand eram cu alt prieten, Catalin, pierduse Craiova si de nervi zguduisem un indicator cu trecere de pietoni. M-au pus sa le arat si venele, dar cand le-am zis ca sunt in Buzesti(un liceu de caposi) m-au lasat in pace, parca speriati.
Pe nenea comisar x l-a durut in cur unde sunt eu si Adi, insinuand ca si acolo se mai ocupa lumea cu prafuri. In final ne-a intrebat cu cine suntem prieteni buni noi, incercand sa scoata vreun nume de interlop probabil. Ne-a zis ca el il cauta pe unu cu prafuri si ne-a urat o seara placuta. Cum obiectivul unei misiuni e de obicei confidential fata de "civili" ca noi, am toate motivele sa nu il cred. :D
Servici usor, domnule comisar!

Am fost descoperiti de STI, supravegheati de SRI \:D/

Un comentariu:

Irina spunea...

da cum sa dai 70 de mii pe bilet la film si dup-aia 100 de mii suc si floricele? :| da era film de cannes ma :))) se cerea. om fericit cu pepsi la 30 de mii