luni, august 13, 2007

youtube vs trilulilu

V Cosmin: diferenta intre trilulilu si youtube
V Cosmin: am fost primu care am urcat pe youtube gafa lu lehmann
V Cosmin: la 2 ore dupa ce a comis-o
V Cosmin: si au fost cateva mii de accesari ale filmului in 2-3 ore
V Cosmin: mi l-au sters
V Cosmin: ca era copiraitat
V Cosmin: si il urcai pe trilulilu
V Cosmin: in 6 ore
V Cosmin: 2 vizualizari
andrei: da man, ce vrei
andrei: cand e vreun filmulet ceva important prima data la ce te gandesti? youtube...
andrei: si tu si eu... si restu
andrei: dupa aia incepi sa cauti pe trilulilu
andrei: eu zic sa facem o chestie sa-i ajutam pe-astia
V Cosmin: sa donam fiecare 10mii sa nu moara de foame
andrei: puii mei, reclama ceva pe blog... ca e marfa sa se incarce mai rpd filmuletele
andrei: lool
V Cosmin: sa le dam rami vechi pe care nu ii mai folosim
andrei: nu, fara bani .. .de 10000 imi iau 1/3 dintr-un hamburger
V Cosmin: corect, tre sa mancam si noi
andrei: pai vezi

Niciun comentariu: