joi, august 30, 2007

Sfat

Eram in clasa 6a si beneficiam de un teribilism specific varstei. Ca sa ma simt bine, mi-am botezat cele 2 testicule "steaua" si "dinamo". Chiar am luat un marker si am scris pe fiecare din ele cum ii cheama(this means i got really big balls). Apoi am transpirat si toata "vopseaua" s-a imprimat pe chiloti.
Concluzie: gandeste-te de 2 ori inainte sa jignesti pe cineva. Daca indrazneste unu din voi din Craiova sa ma ameninte, ma intalnesc cu el si il joc in picioare. Nu sunt vreun fraier sau vreun tocilar. Nu glumesc, o sa il iau la pula pana nu o sa stie de el. Chestia e ca nu o sa rezolv nimic cu asta, insa 2 minute o sa ma simt fericit. Idiotul o sa ma injure in continuare pe blog.
Da ba, va amenint, ma gandesc ca poate asa va potoliti.
Ah, si cine mai injura pe Moxx sau pe Arsenal aici, ala sigur are o mama curva.

Niciun comentariu: