joi, august 30, 2007

Sa vina!

Vorbeam cu o persoana si ii spuneam cat de mult mi-a placut meciul din aceasta seara. Eram foarte serios, numa' ca eu m-am uitat la Johnny Archer cu Thorsten Hohmann la biliard. Evident, stiu cand s-au dat golurile, am destule televizoare poluante in casa. Chestia e ca noi, craiovenii, ar trebui sa ne uitam la Steaua cand or sa stie ei la ce echipe jucau in '83 Brehme si Filipovici.
Si pentru ca Duhul Sfant nu tine numai cu becali, sunt sigur ca or sa pice cu Arsenal, pt ca am si eu dreptul sa fiu fericit 180 de minute pe an...
Eh, cu fuga lui Banel Duracell si cu bulanul lui Zaharia nu se stie cate puncte mai faci in Liga :-". Sper sa nu fie meciul de acasa cu Arsenal al 5-lea sau al 6-lea din grupa, cand ei or sa fie deja calificati:D

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://www.sport.ro/stiri/15136/GIGI-BECALI-CANTA-LIVE-DIN-MAYBACH-CU-NOI-ESTE-DUMNEZEU.html