luni, august 20, 2007

Loto 6/49

Azi am avut o gramada de treaba, ei bine, chestia asta nu m-a impiedicat sa ma uit pana la ora 2:30a.m. la Dan Diaconescu Direct. Erau invitati unul si unul: Luis Lazarus, Stelian Ogica(mr know it all) si inca un manelist care ne prezenta strategiile lui stralucite de a castiga cel putin o data la 4 duminici la 6/49. Ne spunea ca are o schema cu sansa de castig de 24% la categoria 3a, deci la 4 saptamani e imposibil sa nu ia cel putin acea categorie. Omul era un idiot fara pereche, e ca si cum ai zice ca daca 4 zile la rand e o sansa din 4 sa ploua, atunci in 4 zile o sa ploua cel putin o data. Era clar ca avusese noroc pana acum, iar asta parea sa fie suficient pentru restul platoului, care ii acordau aprobarea tacita.
Cei de la OTV nu sunt specializati numai in priveghiuri si aruncari de la etaj, se pare ca garsoniera lui Danut este izvorul a numeroase teorii conspirationiste. E clar ca daca faci o emisiune in care spui ca Loteria Romana masluieste tragerile, atunci vei face tot poporul jucator care nu castiga nimic de zeci de ani sa te urmareasca si sa incuviinteze. Ipotezele lor erau de la bile umplute cu plumb sau heliu la o magnetizare ulterioara a lor sau alte astfel de extrageri facute in functie de variantele alese de jucatori, astfel incat potul sa nu se acorde. Fel de fel de intrebari gen 'de ce ies numai bile verzi?' sau 'de ce nu ies numere din nu stiu ce decada?" au facut deliciul romanului amarat si paranoic.
(cititi asta ca merita din plin: )
Acum 2 ani am jucat la loto 6/49 pentru prima oara in viata mea. Au iesit 4 numere... veneau vreo 4 milioane jumate. Povestea care sta in spatele acestui castig e fascinanta. Eram la mare si am gasit un portofel cu cca 1000$ in el. Imi trebuiau o gramada de chestii si nu aveam nicio intentie sa ii dau inapoi. Ma jur, niciun moment nu am avut intentia sa ii inapoiez posesorului de drept. Ma gandeam ca daca ala/aia a fost destul ce bou/vaca sa piarda o asemenea suma de bani intr-o toaleta, atunci cu siguranta nu ii merita. Dar intamplator am vazut un cuplu -baiat si fata, nu erau gay- care se interesau de o suma de bani pe care o pierdusera. Ea plangea in hohote si eu am avut 15 secunde in care am crezut ca daca nu ii dau inapoi o sa fiu cel mai mare nenorocit de pe planeta. Ce ar fi fost daca ei abia ar fi venit pe litoral si ar fi pierdut banii de cazare si distractie? Le-am dat banii inapoi. Am primit o recompensa de 1 milion cu zambetul pe buze si 'tu-ti pe ma-ta de zgarciob' in gand. Am aflat ca in ziua aia plecau, deci sa zice ca se puteau lipsi de ei:D
Ce puteam sa fac cu 1 milion la mare? mi-am luat o pereche de ochelari de soare si de restu m-am imbatat. Mi-au ramas 50 de mii si am pus o varianta simpla. Am castigat in jur de 4 mil 500. Nu a fost Dumnezeu bulangiu? dupa ce ca ma manipuleaza si ma face sa dau banii, pe deasupra ii ciupeste pe Arsenal 3 sezoane la rand! :D
Norocul iti surade o singura data in viata. Arunci nu stiam chestia asta si m-a costat. Normal ca as fi trait cu constiinta impacata, luam bani, nu dadeam.
Daca gasiti genti cu bani, telefoane marfa etc... nu le dati inapoi! Nu o sa va calce nicio masina dupaia, nu o sa va cada un turture in cap, nu o sa luati ciuma bubonica de pe un capac de toaleta publica!

Loteria nu e masluita. Loteria e un concurs de imprejurari. Ies 6 numere pt ca asa vrea bulanu'. Daca vreti sa faceti o chestie desteapta, puneti bani mai multi oameni si jucati mai multe numere pe bilet. Ah, jucati constant aceleasi numere! Succes!

Un comentariu:

Anonim spunea...

tare lazarus ala:)))e funny;))