marți, august 21, 2007

FiliasiVille

Astazi m-am intalnit cu Gabi D.(No.1) si ne-am inhamat la o excursie catre Filiasi. Am purces la parcurgerea celor 75km dus-intors la ora 14:30... ca bezmeticii.
Asfaltul e impecabil, soferii sunt dobitoci. E un drum european proaspat refacut, iar asfaltul e ca in palma. Chestia e ca noi mergem pe marginea drumului, dincolo de linia continua ce delimiteaza carosabilul, insa se gasesc o droaie de oligofreni care merg pe banda 1 si ne claxoneaza, desi practic noi mergem in afara soselei. Treceti pe banda doua, bai cretinilor, unde 3.14zda vacii ati luat carnetu? Sau nu mai claxonati!
La cativa km de Filiasi s-a intamplat pocinogul. In jargon ciclist, am spart. Nu stiu cum mi s-a intepat roata din fata, dar am avut un noroc teribil. Prima data ca am avut pompa la mine si am dat de cateva ori, reusind sa mai duc pe bicicleta cativa km, apoi ca eram aproape de localitate. La vulcanizare ma asteptam sa coste cateva sute de mii, dar a facut doar 4 lei. I-am dat 5 ca sa ma lase sa ma spal pe maini:D.
Filiasul e super ok, are blocuri, alimentare, cosuri de gunoi, are chiar si un magazin pe care scrie 'calitate second hand'. Da, eram rautacios. Insa orasul e super curat.
La intoarcere m-a durut curu ingrozitor. Cam cum il doare pe un fan dinamovist dupa o noapte obisnuita. La usa liftului aratam ca Linus Gerdemann dupa ce a terminat etapa aia in care a evadat. (daca stiti faza, fiti siguri ca eu nu aveam bale la gura ca ala!)
Am baut 2 sticle de cola si una de prigat, iar apa curgea de pe mine ca de pe Zizou.
Cu siguranta o sa mai repetam chestia asta! \:D/

Anonim spunea...

orash european:D orashu meu de bashtina;) dar pun pariu ca nu ai observat pe dreapta dupa biserica ce sala se sport ne fac cum nu e in craiova:D imi laud si eu orashu:p

Fratilor bravo ma... mia zis dinea k vreti sa va duceti pana acolo asa k mult respect pt chestia asta.. eu unu stiu k nu as fi rezistat :P ... Da sunt doar curios de o chestie.... cat a durat toata escapada?

Moxx spunea...

pai ne-am intalnit la 2 juma(am plecat mai tarziu o tzara)
am venit in craiova pe la 8
chestia e ca nu ne-am fortat si am facut multe pauze(apa, mancare etc):D

@ poe: dap, sa fii mandru :)>-
imi place ca sunt super multe alimentare, e curatenie, lumea e ingrijita

Anonim spunea...

asha e:)>- mrs... iti dau un sfat, nu te duce seara acolo ca iasa toti derbedei si noaptea e nenorocire, iti schimbi sigur parerea:)) ziua hiberneaza... orashu si oamenii peste 25 de ani asha, n-ai ce zice, dar restu sunt niste derbedei si vagabonzi cum nici craiova nu are in cea mai periferica periferie;) felicitari pt blog, intru zilnic dar abia azi cu commenturi;)

TaV spunea...

Bre conteaza pe mine data viitoare la Bals ;)

Irina spunea...

"iar apa curgea de pe mine ca de pe zizou". indeed...mereu ma soca cat de mult putea sa transpire omu ala :X