vineri, iulie 27, 2007

Vecinii si tata

Stau intr-un bloc la ultimul etaj. Era inevitabil ca odata si-odata sa se strice acoperisul.
Deoarece am niste vecini remarcabili, caractere valoroase si oameni de nadejde, s-au gasit unii sa zica "Eu nu stau la ultimul etaj, ce-mi trebuie mie acoperis? repara-l matale, ca stai la patru."
Cum nu puteam sa stam sa ne ploua in casa, am pus bani de la noi.
Aceeasi idioti s-au gasit sa mearga peste cateva luni la tata, sa-i bata in usa si sa zica "Vor niste firme sa monteze la noi pe bloc niste pancarte publicitare, or sa ne dea bani pt asta. Trebuie sa semnati aici ca sunteti de acord."
Tata i-a privit zeflemitor si le-a raspuns categoric: "Nu va semnez nimic. Voi(nu le zice 'dumneavoastra niciodata') ati vrut sa imi dati mie banii? ziceti 'mersi', ca puteam sa va dau in judecata".
Astazi m-am intalnit cu unul din ei si m-a intrebat "Auzi, taica-tau nu stie pe o firma sa vina pe aici cu deratizarea, ca avem multi tantari?". I-am raspuns ca "Tata e plecat cu mama la munte, vine peste cateva saptamani". De fapt vine duminica. M-a intrebat in continuare "Unde, in ce statiune e?". Eu, la misto: "In Elvetia, la Neuchatel (habar n-am daca e statiune montana)." I-am zis asa pt ca stiam ca o sa spuna la tot blocul, toti vecinii mei sunt niste securisti barfitori.
Peste 2 ore, ma intreaba cel mai bun prieten al primului: "Cum ba, taica-tau e in Elvetia? Pe tine de ce nu te-a luat?". Raspuns idiot, in nota intrebarii: "Si afacerile cine vreti sa i le conduca?"

Niciun comentariu: