luni, iulie 09, 2007

ocean's thirteen



imdb link
E greu sa faci un film cu 10 actori de talie si sa ai pretentia sa scoti ce e mai bun din fiecare. De aceea era evident ca 'Ocean's Thirteen' nu va rupe gura targului.
Pacino e bun. Pacino e nesperat de bun pe un scenariu prost. Nu va asteptati la o interpretare precum cea a lui Vincent Hanna din 'Heat'. Dar merge...
Clooney, Pitt si Damon sunt modesti. Ellen Barkin arata de iti pica fata. Vincent Cassel are un rol episodic. Mare pacat!
Filmu? comercial... nici pe departe inteligent, dar amuzant.
nota: 6/10

p.s.: de obicei amintesc pe blog de filmele care nu ma impresioneaza. daca v-as recomanda "Soimul maltez", "It's a Wonderful Life", "Tacerea mieilor" etc si voi chiar v-ati uita la ele... vi s-ar parea o porcarie toate filmele pe care le vedeti dupaia...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dreptate.. mie mi sa parut mai bun Ocean's 11... da nici asta nu a fost rau... scenariu nu cred k a fost scris prost... oricum filmul are suspans si te tine in scaun pana la sfarsit.... Oricum eu zic k merita un 7... si dap.. ai dreptate.. si eu am vazut "Soimul maltez" si "Tacere mieilor" ... filme bune.. clasice... adevarate... cu scenarii impecabile... asta ar trebuie sa fie si in ziua de azi... pacat k nu se mai fac filme de genu asta...

Dnk Alex spunea...

nici nu vad cum s-ar mai putea face asemenea filme... imi aduc aminte cand a aparut ultimul american pie ca ziceau toti ca e naspa... la ce naiba va asteptati?! era si normal, s-au epuizat ideiile, ce a fost mai misto s-a facut deja :)