vineri, iulie 27, 2007

Oboseala

Asa cum v-ati dat seama din postul anterior, ieri am revenit in tara. Am pasit pragul casei pe la ora 10:00am.
Excursia in Europa a fost cat se poate de ok. Nu pot acuza decat 2 lucruri: timpul indelungat petrecut in autocar si oboseala. Ne culcam in fiecare zi pe la 2 ca sa ne sculam apoi la 6:45. Oboseala a fost o consecinta implicita. De 2 ori am reusit sa adorm in autocar, prima data m-a trezit un pusti cu ras de retardat, apoi ghida cu prelegerile ei filozofice. Doamne, femeia aia mai stie altceva in afara de filozofie?
Asadar la 10 am ajuns acasa, la 1 m-am culcat. M-am sculat la 8 jumate. La 10 iar eram frant, m-a culcat la loc, dar nu puteam sa dorm. O mai ard putin pe mess, adorm la 12. La 9 dimineata ma scoala o vecina, vroia cu bunica-mea.
"Te-am trezit din somn, nu?"
"Sunt nedormit de 10 zile ca lumea, am mers 27 de ore fara sa inchid un ochi la intoarcere. Ce credeti?"
"Ah, te-am trezit din somn... da-mi-o pe bunica ta te rog"
Dupa ce ca nu-si cere scuze, mai face si pe proasta.
Vorbeste cu bunica-mea, vrea sa vina sa-i aduca nu stiu ce. Bunica-mea zice "Oricum trebuia sa se scoale, tre' sa mearga in piata sa ia rosii si lapte". Fa, imi spui tu mie cand ma scol? Tu care dormi toata ziua si n-ai nicio grija?
Io abia asteptam sa vin acasa. Am plans si in autocar cand ma uitam la steagul romanesc pe care l-am tinut la mine toata excursia si am plans si cand am trecut pragul casei, iar bunica-mea m-a luat in brate. Eu sunt nerabdator sa-mi revad caminul, iar ea se poarta ca o zdreanta cu mine, membru al familiei.
Am luat receptorul si am zis "Pana vin ai mei, asta e casa mea si dumneata nu ai ce cauta la mine in casa, ca asta e casa mea, da?" (nu am fost prea coerent, eram super nervos). I-am inchis si juma de ora am zbierat la bunica-mea. Iarta-ma, Doamne, ca am injurat micl de jun de mi-l pregatise.
Parintii mei sunt la munte acum. Le-am zis ca nu o sa vin la ei, pt ca am nevoie de liniste. Se pare ca luni o sa ma duc, au piscina la hotel:D. Cautam tihna in propriul camin, dar se pare ca aici nu o voi gasi.

p.s.: poze din Franta in jurul orei pranzului:D

Niciun comentariu: