luni, iulie 16, 2007

Norok ! Asha de inceput

..........Da Moxxx zicea ca va lasa un "suplinitor" pe perioada cat va fii plecat. Eu sunt Tav shi e prima data cand postez pe un blog mai ales pe al altcuiva, care din cate shtiu shi am auzit pare ca ar fii vizitat de multa lume... mai ales de Mircea Badea... tipul cu spagatu ... care rupe copaci cu tibia ... care se bate cu toata lumea... in orice caz e mare smecher ce sa mai... dar intr-un fel io il apreciez mi se pare un om destul de sincer ( ma sparge Moxxx ) si emisiunea are totushi hazul dar shi seriozitatea ei....
...........Ma gandii asha ce sa scriu e prima data nush ce sa scriu... in primu rand ma gandii ce inseamna blog... pai depinde pt unii inseamna doar sa puna neshte kkturi pe pagina lor (gen: poze cu ei..., poze haioase cica, si in mod repetitiv neshte filmuletze de pe YouTube) , pt unii cum ar fii Moxxx inseamna un carnetel unde scrie chestii amuzante( asha mi se pare mie...), serioase shi destul de importante din care potzi sa shi invetzi ceva, si in ultimul rand si chestii legate de sport care nu se incadreaza nici in chestii hazlii shi nici in chestii inportante ( asta pt mine , pt Moxxx e viata lui ).
............ Shi dupa ce-mi dadui seama ce inseamna blog (stiam deja dar incercai sa fiu asha mai poet :D ), ma apucai sa scriu ceva , de fapt este despre cineva... despre oamenii pe care ii intalnesc in fiecare zi, cu care ma intalnesc pt a vinde haine... nu intelegetzi... io m-am apucat de o luna impreuna cu un tovarash sa vindem haine... ne-am facut un site ( Moxxx a zis ca pot sa-l postez www.mybag.ro ) suntem oameni calumea si nu vindem jerpelituri ci numai lucruri originale. Dar pe forumul acesta de Craiova este plin de mizerii (fiinte) . Dupa o saptamana am inceput sa am commenturi de genu : "toate sunt nishte facaturi ce idiot:)))))))) " sau de genu "sunt preturi exagerate nu vei vinde nimik asha". Bah ma doare in pula de ce zicetzi voi mai mult ii jignitzi pe cei care vor cumpara hainele ashtia ... am diferite haine care mie sincer nu imi plac dar sunt altele care imi plac mult... acum asta e io incerc sa vand tot... gusturile sunt diferite. Am intalnit pe acest forum oameni care incearca sa negocieze la un tricou Armani shi pt 50 de mii , acesta costand 2 mil.... deci au 2 mil dar vor cu 50 de mii mai ieftin... in fine nu inteleg... , am intalnit oameni care oricat de mare ar fi fost tricoul pe care urmau sa-l cumpere ei il cumparau ( am avut o data un tip de 1,65 maxim 50 de kile shi ii statea larg si in venea lung pana la genunchi, dar totushi l-a luat ca i-a placut) si oameni care nu va vine sa credetzi imi cereau poze cu tivu de la pantaloni... : oameni... m-am intalnit cu el era un gen de smecherash deasta de rupe manelele in doua ... a inceput sa ii miroasa ... ma uitam la el nu ziceam nimik... (clientu nostru sefu nostru) dar in fine shi asta se targuia la nishte pantaloni pt 100 de mii shi il mai interesau nishte ochelari de 5 milioane ... nu pot sa inteleg... dar cum am zis mai sus ashtia sunt oamenii din Craiova... saraci dar incearca sa poarte numai firme shi nu au bani nici sa se cace in padure. Scuzati-mi expresia.
In fine ce vroiam sa zic.... aaa da !!! sa cunoshti multa lume prin vanzare de lucruri e interesanta gaseshti tot felul de tipi care mai de care... invetzi ceva shi din asta.
Si asta a fost primu meu post lung lunggggggggggggg.... urmatoru promit ca o sa fie mai mic ... ash mai fii scris la asta dar tre sa ma imbrac ma grabesc la un majorat unde sper ca o sa mai retin ceva ca sa va mai spun ce am mai facut !
" Ciocu mic shi joc de glezne "

Un comentariu:

Anonim spunea...

scri frumos si ai talent dar frate ...... TRICOURILE ALEA LE GASESTI LA 9 RON PESTE TOT ... Auzi la el ARMANI =))