duminică, iulie 08, 2007

Le tour si magia lui


In afara de Le Tour nu cunosc nicio competitie care sa ma tina in fata televizorului si sa-mi anuleze orice alta activitate. Cand ma uit la Turul Ciclist al Frantei ma incearca o emotie deosebita. Mi se pare cea mai puternica provocare, sa incerci sa anticipezi din peste o suta de ciclisti ce va face fiecare.
Turul le are pe toate: etape de munte extenuante, cand creste inima in mine vazand sprinteri scotand limba, peisaje de vis, comentatori dilii:D, sosiri pe muchie de cutit, evadari reusite etc.
Competitiile cicliste se impart in 2 categorii: Turul si restul. Trebuie sa fii un ciclist complet si cerebral chiar si pt a intra in primii 10.
Anul acesta a inceput la Londra, iar a 2a etapa va fi pana la Canterbury, deci tot in Anglia. Este o incercare a organizatorilor de a populariza competitia intr-un moment in care lumea ciclismului e dominata de scandaluri de dopaj.
Nu mai am favorit, de cand s-a lasat Virenque. Ma incearca o simpatie pt Sylvain Chavanel de la Cofidis si Cristophe Moreau de la ag2r.

p.s.: in Franta vreau sa imi iau asa ceva

Un comentariu:

Anonim spunea...

Intradevar e una dintre cele mai intense competitii de pe pamant....
Si mie imi place super mult de Moreau.... zic k are sanse adevarate.... desi niciodata nu poti sa stii..... Si cum zici si tu, Le tour impreuna cu World Snooker Championship sunt singurele competitii care ma tin lipit de televizor...