duminică, iulie 29, 2007

La inceput de drum


Am fost ieri la primul meci ai noului sezon din Liga 1: Universitatea Craiova - Farul Constanta. Am dat 100 de mii pentru un bilet la tribuna 2, un pret cat se poate de rezonabil(la peluze e 5ron).
Am ajuns la stadion cu o ora si 45 de minute inainte de inceperea meciului. Stadionul era gol, dar tot am avut dificultati in alegerea locului, scaunele erau rupte in proportie de 3/10. Trist, dar la startul partidei nu erau mai mult de 18.000 la stadion. Sa fi pierdut atat de mult Craiova cu retrogradarea?
Craiova si-a satisfacut spectatorii dupa o lunga perioada de timp. Costea presimt ca o sa ajunga un fel de Dumnezeu in Banie, Doamne ajuta sa nu plece... a facut un meci perfect.
Wobay a fost din nou circarul echipei, noroc ca a muncit cu folos. Prin minutul 70 a inceput sa scoata limba de oboseala. Tanasa a facut meciul vietii lui in prima partida oficiala de la Craiova. Un hattrick realizat cu o scarita splendida l-a transformat in idolul tribunelor.
In ciuda victoriei categorice, 4-0, mijlocul a aratat destul de subtire. Imi place Rose, alearga mult si apare la finalizare destul de bine. Wobay imi aduce aminte de primele meciuri ale lui Henry la Arsenal. Dar sa nu ne entuziasmam.

Un filmulez care ne arata un suporter dezlantuit inainte de inceperea meciului. Disertatia lui, "ba Vlas, fu2-ti muierea-n 3,14zda cand oi bate tu Craiova", a cazut ca o sentinta. Adevarat!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si eu am fost la meci.. in peluza 1 (dap a fost 50 de mii biletu) senzatie a fost cat de cat.... Am ajuns la meci cu o ora inainte... si neam bagat chiar in mijlocu galeriei... Si sincer nu mai tin minte ultimu meci in care jucatorii sau inteles asa bine pe teren... Ai dreptate Rose chiar e un jucator tehnic care creeaza oportunitati Wuby dribleaza frumos si imi place k joaca si pe stanga si pe dreapta. De Tanasa mia placut cel mai mult meciu asta... chiar daduse un interviu frumos inainte de meci in care zicea k are incredere in echipa si ar fi f fericit daca ar reusii sa inscrie... da cred k nimeni nu se astepta la un hattrick din partea lui... oricum e un inceput promitator si sper sa reuseasca sa o tina tot asa