sâmbătă, iunie 23, 2007

mircea badea, postul nr 25867,(9)

Ce mi-a dedicat mircea badea in emisiunea de ieri:

  1. nu te mai lua atat de mult de tanara generatie. lumea nu incepe cu deia ca tine si nu se termina cu cei ca noi
  2. e rau ca am facut o invitatie (e drept, pe un ton mai impulsiv) la citit? nu mai cititi, oameni buni, mergeti la karate, invatati sa faceti spagatul pe 2 scaune!
  3. am explicat faza cu periuta cateva posturi mai jos
  4. la fel de penibil si oligofren esti cand spargi mouse-ul de la laptop cand nu esti in stare sa il folosesti sau cand iti spargi telefonul care nu trebuie
  5. fierul ala, dreava aia, nu se baga intre dinti
  6. mersi de reclama
  7. ai cazut mult in derizoriu cu acele divagatii care nu isi aveau rostul. as putea sa dau si eu frau liber fanteziei si sa imi inchipui cum un absolvent al unui liceu de informatica si al unei facultati de cibernetica nu e in stare sa umble cu un mouse (da' parca nu e fantezie deloc)
  8. principiul dupa care te ghidezi in viata e „Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii, ca talharii”. daca eu sunt oligofren, poti sa spui cum te-ai purtat cu mine?
  9. mircea, si eu ma tem ca intr-o buna zi s-ar putea sa le platesc unora ca tine pensie. da, celor ca tine, care au fost sclavi la patron toata viata, au pupat dosuri si nu au facut altceva decat sa ii critice pe altii. decat sa platesc pensie unor mizantropi, mai bine ma sinucid. ma rog, e posibil sa nu ajung pana acolo, poate ma calca unu ca tine cu masina, care confunda frana cu acceleratia
  10. stiu de ce uraste badea blogurile. si-ar face si el unul, din pacate nu e in stare
  11. cer scuze fata de cei pe care i-am dezamagit ( Andrei: ce pana mea... te cobori la mintea lu' ala ?)
  12. badea a zis de 2 ori "in al doilea rand". concluzie: nu e necesar sa stii sa numeri ca sa intri la cibernetica

12 comentarii:

Anonim spunea...

e mai misto s vezi p live. s t pisi p u d ras.! :))=))

Anonim spunea...

omule nu c-as avea ceva cu tine personal, da' mi se pare ca badea are dreptate
1. de ce sa te pisi intr-un borcan?
2. de ce sa te lauzi ca nu te speli pe dinti?
3. de ce sa-ti bagi un o.b. in gura? n-ai fost prea atent la ora de bio daca acuma confuzi propriul orificiu' bucal cu un vagin
nici eu n-am terminat liceul de mult da' terminati ca tine parca totusi n-am avut in clasa

Moxx spunea...

esti prima persoana careia ii raspund, desi pana acu m-au jignit cateva zeci. dupa nume presupun ca iti plac istoria si lucrarile lui caesar, deci imi rezerv dreptul de a te considera mai inteligent decat ceilalti.
dar sa nu exageram...

Anonim spunea...

marsh ma in mortii ma-tii. suge tamponul pe care si-l scoate tac-tu din curul plin de diaree

Anonim spunea...

Rog pe idiotii/tampitii/manelarii/cocalarii/cei a caror biografie citita se rezuma la cartile de colorat de la Disney sa posteze chestii relevante si nu injuraturi aleatorii ca sa vada prietenii cat de "jmecher" este.Daca iti consideri comentariul relativ sustinut de o parere si nu o mostra de oligofrenism posteaza daca nu intoarcete la cdurile tale cu Guta.Poza aia e facuta la baza,o gluma,insa toti tampitii au fost cuprinsi de un spirit etic subit si din dorinta sa ii bage si pe ei lumea in seama.
Dle Mircea Badea poate in ochii dumneavoastra sunteti un mare om de cultura si televiziune dar sa stiti ca parerea generala a maselor despre dumneavoastra este una mai mult decat negativa.Insa am sa dedic un post pe tema asta.

Anonim spunea...

Du-te-n ma-ta de libidinos. Mars la scoala si mai pune mana pe carte idiotule. Mare blogger unde era... In retardul de tine. Vezi ca e nevoie de d-astia ca tine la carat molozul pe santierele tarii. Acum mars, ia-ti tarnacopu' si intinde-o. Pa.

Anonim spunea...

anonimu' asta are ceva cu...aam..diaree:))cred ca iti scrie de pe wc:-j.mai sincera sa fiu imi placea badea,mi se parea destul de amuzant si informat...acum..pai nuj ce sa mai zic...pentru ca deja asta nu mai e o lupta impotriva neogen ci e o chestie personala...mi se pare ca tre sa fii destul de redus ca sa ameninti ca ii rupi picioarele sau sa il faci drogat pe un post de inalta audienta pe un pusti de 17 ani.mircea,grow up:))doh...tre sa recunosc ca a avut mare dreptate cu o chestie:traim in romania si asta ne ocupa tot timpul

Anonim spunea...

Pff...pacat ca acest domn Mircea SI Badea nu a incaput pe mainile mele. :(

Anonim spunea...

Buna Cosmin V.. Sunt o mare admiratoare a ta. Esti foarte "aratos",chiar lugubru pot spune. Cosurile tale de pe fata ma sperie un pic,dar in principiu esti "şic".

Anonim spunea...

bai incultilor, baiatul asta a citit mai multe carti decat voi toti la un loc RATATILOR

Anonim spunea...

eu nu prea-nteleg logica asta: sa presupunem ca asa ar fi (ceea ce n-am de unde sa stiu) - acuma ce-ar trebui sa facem, sa-i consideram din cauza asta ineptiile ceva laudabil?
apropo, si legionarii erau oameni cititi si uite ce fapte au comis...

capshuna spunea...

hahahahah.
vercingetorix,mircea badea e dus!si ce legatura are borcanul si O.B-ul cu faptul ca nu ai avut tu terminati in clasa?chiar crezi ca importa acest aspect?:)))