vineri, mai 25, 2007

Farewell, Beast!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Baptista a venit la Arsenal cu titlu de imprumut pe un an, la schimb cu Jose Antonio Reyes. Am considerat-o o mutare neinspirata la momentul respectiv, cand am si sustinut ca un jucator cu profilul lui Baptista nu are ce cauta in echipa.
Brazilianul a inceput ezitant, se vedea ca nu i se potriveste clubul. De fapt, nu prea reusea nici sa joace, in acea perioada Henry si van Persie erau apti. Intra doar in ultimele minute.
Sansa lui Baptista s-a numit Carling Cup, unde a evoluat alaturi de pusti de 17-18 ani. Fostul star al Sevillei a prins un meci senzational, marcand 4 din cele 6 goluri cu care Arsenal a spulberat pe Liverpool chiar pe Anfield. Baptista a alergat formidabil, a recuperat formidabil, a venit formidabil la finalizare. 3 dintre cele 4 goluri au fost de senzatie.
A devenit idolul meu, am incercat sa il imit in miscari si gesturi pe terenul de fotbal. Desi nu a mai reusit evolutii convingatoare, eu am avut intotdeauna increderea ca daca va ramane si va juca titular inca un an sau doi, va deveni un jucator remarcabil.
Insa Baptista a plecat inapoi la Real. Reyes se pare ca va fi vandut la Atletico. Raman cele peste 10 goluri ale lui Baptista in acest sezon si evolutia memorabila de pe Anfield.

Un comentariu:

Anonim spunea...

gorila