sâmbătă, mai 12, 2007

Eurovision

Scriu acest post in timp ce interpreteaza reprezentantul Turciei. Care face playback.
Cum ajung aici toate jegurile, asta nu stiu. Concursul e penibil, pana acum mi-au placut 2 piese, dintre care una e a noastra. Mi-a mai placut cum arata bruneta de la rusi, fata aia pe care a stat camera cel mai mult. Cred ca o sa ejaculez la noapte in somn, pt ca era minunata8->(glumeam, obsedatilor).
Eu afirm cu mana pe inima ca piesa noastra mi s-a parut de departe cea mai buna. Nu cunosc membrii Romaniei in totalitate, ii stiu decat pe ala din Guyana (sau Guineea Franceza) si pe Ciro de Luca. Da, Ciro de Luca, ala care acum 3-4 ani canta pe litoral cu Remus Talent. Ce mai stiu e ca o sa ni se faca iar o nedreptate. Si din cauza criteriilor politice si geopolitice o sa iesim sub locul 3.
Concluzii:
- concursul suge rau, e o mizerie
- hai Loco... TodoMondo

update 1: Spania ne-a dat 12 puncte, multumim tiganilor plecati la capsuni. Muntenegru 12 pct catre Serbia, Belarus 12 pct catre Rusia. Voi si Dan Voicunescu!
update 2: Bosnia&H 12 pct catre Serbia... ce mizerie puturoasa... anii trecuti era mai ok, acum se voteaza ca la suspendarea lui Basescu.
update 3: Romania ii da 8 puncte ungariei si 12 puncte Moldovei. Mi-e rusine ca inca ma uit.
update 4: scandinavii si balticii si-au batut joc, ca de obicei. Ca de obicei, nu primim puncte de la tarile civilizate.
update 5: Grecia 12 catre Bulgaria si invers. Combinatii frate...
update 6: aceeasi combinatie am facut-o si noi cu moldovenii... de fapt, de vreo 10 ani o tot facem:D

Piesa castigatoare, Serbia ( Maria Serifovic - Moltiva ):


Cre'ca aveam mai mult succes cu Andra si Simplu sau care erau:D

3 comentarii:

Teo spunea...

piesa castigatoare este de ca-cat
repet: de ca-cat
asa sa scrieti: de ca-cat!

done8989 spunea...

1. anu trecut Moldova ne-a dat 10 puncte
2. Ungaria a avut cea mai buna piesa
3. Concursul de anu asta a mai demonstrat odata ca Eurovisionul e de kkt
4. Piesa Time (aia pe care nu am votat-o in favoarea celor de la Todomondo) putea castiga

done8989 spunea...

5. Ce cautau piese precum cea a Ucrainei sau cea a Turciei in concurs ?