miercuri, aprilie 18, 2007

Spiru Haret

Mama mea s-a apucat la >40 de ani sa faca masterat. Nu am inteles-o deoarece consider ca are un loc de munca stabil.
S-a inscris la Spiru Haret, urmand sa sustina masteratul online. In ce consta asta? Pai de pe situl facultatii descarcati cursurile si temele de referat, pe care le trimiteti titularilor de curs pe mail.
Mama s-a stresat enorm cu aceste referate. Am ajutat-o destul de mult, sacrificand din timpul meu. Nu am facut-o cu inima deschisa, pentru ca eram convins ca nu te pica nimeni cand dai banii aia. Problema e ca nenii de la Spiru au fost neseriosi. Mama achitase din ianuarie sau februarie, iar pe site aparea ca e restanta financiar. Situatia era generala in Craiova si Cluj.
Mi se pare o grosolana nesimtire. In 2 luni ai timp sa inregistrezi toate chitantele. Era asa de greu?
Astazi a aflat notele, a luat un 8 si doi de 9. In mare parte meritul e si al meu(si am fost chiar modest:D).
Parerea mea e ca sesiunea online e o mare laba. Nu cred ca e vreun profesor care citeste sute de referate, atatea mii de pagini. Si aia de la Spiru isi mai si bat joc de tine pe banii tai...

2 comentarii:

done8989 spunea...

:-j ....si mama e la Spiru Haret la facultate in primul an la 47 de ani - ii mai creste un pic salariul, mai invata si ea ceva, si o sa aiba mai multi bani la pensie .... e funny :D

Anonim spunea...

amice, iti spune unul catre traieste in si din sistemul universitar, u are so damn right.