joi, aprilie 19, 2007

Mda...

Ma intorceam de la cineva si am vazut in fata Prefecturii Dolj cca 200 de oameni cu pancarte pro-Basescu.
Basescu e mai popular decat multi, dar la fel de prost ca restul. E politician. Problema e ca nu a reusit sa se dovedeasca mai bun decat restul.
Mie Basescu imi pare un mascarici, dar parlamentarii imi par niste talhari. Eu as vrea 50 de ani de dictatura militara in Romania, cred ca avem nevoie de un Ataturk sau de un Franco, politicienii populisti care se vor perinda prin functiile inalte or sa faca tot ce au facut si astia pana acum.
Ma doare in pula de Basescu in definitiv. Oricum o sa votez cu Gheorghe Dinu sau Petre Marian Milut. Chestia e ca o sa ne arate cu degetul toata iEuropa si o sa primim rapoarte de tara sub orice critica. Dintre investitori, pe aici nu o sa mai calce nici dracu.
Am vazut pe Realitatea TV un taran din satul lui Moromete care plangea de raul tarii. Cand ajunge sa fie afectata in asemenea hal o persoana simpla, care isi exprima cu lacrimi in ochi dragostea de pamant si de tara, e clar ca e grav.
Mi-e rusine de aia pe care nu pot sa-i votez de jeguri ce sunt.

3 comentarii:

Anonim spunea...

gandesti foarte naiv.

Moxx spunea...

semneaza-te banuitor
ma rog, poate n-ai facut filologia

Anonim spunea...

ataturk n-a fost dictator, a fost despot luminat... :))