duminică, aprilie 08, 2007

Beatles

Am facut un request la discografia Beatles pe un tracker. In doua saptamani nu a strans NICIUN vot. A facut altcineva un request la un mix house. A strans 7 voturi in <15 minute.
Cand faze destea imi aduc aminte de proful meu de muzica din clasele a noua si a zecea. Purta un casetofon dupa dumnealui tot timpul, motiv pentru care era luat in bascalie cam de toata scoala. Insa la fiecare ora aveam sesiuni de auditie a marilor clasici. Era unul din cei mai tari profi, a reusit sa ne invete o gramada fara sa urle la noi. Si totusi, cum elevul roman e jigodie, orele de muzica erau cele mai galagioase. Cand era rumoare in clasa nu tipa la noi niciodata. Ne zicea doar "Voi nu aveti cultura in muzica, voi sunteti analfabeti din punct de vedere muzical".
Tara de handica... pasionati de house adica(vedeti, ma cenzurez, e Pastele).
Concluzie: voi n-aveti cultura in muzica fu2-va trensu si hausu in qr...

4 comentarii:

done8989 spunea...

asa MOXX ... da-le-n gura ! (ce daca e Pastele - a trecut postul :D) ... mi-e mila de copiii astora care o sa incerce sa adoarma pe ritm de house ...

Anonim spunea...

pana mea. eu ascult trance in special, dar macar stiu sa cant la pian si am o cultura muzicala destul de vasta.

Anonim spunea...

bag pwla in (c)raperi

Moxx spunea...

io in aia care nu se semneaza