sâmbătă, martie 10, 2007

Firme

Acum >2 ani vroiam cu orice pret sa imi iau o pereche de adidas superstar. Se gaseau destul de greu si mie nu mi-a convenit pretul. Acum sunt pe toate drumurile.
Fusei sa imi iau o pereche de adidasi, intrucat nu imi mai luasem una din septembrie. Vroiam niste ipathuri, dar modelul care imi placu cel mai mult nu imi venea bine. M-am reorientat pe niste ZooYorkuri.
Cand incercam adidasul drept, imi zice vanzatoarea "Poti sa probezi si niste superstaruri, sunt la moda si avem si pe albastru, si pe negru...". Eu: "Nu, multumesc. Deja au toti manelistii". "Toti manelistii? hahahaha".
Ma chinuiam eu acolo cu adidasii(ma inchid foarte greu la sireturi, pt ca ma fura peisajul usor) si o intreb pe tanti aia "Ce e acolo sus?" pentru ca vazusem o scara care ducea la un etaj superior. "Pai acolo avem numai Adidas". "Pai puneti o placuta, sa stie manelistii sa se duca direct acolo".
Peste cateva secunde au intrat 2 manelisti. Unul s-a uitat la mai multe modele, in timp ce alalalt butona pe telefon. Probabil naviga in meniu ca sa ii vedem noi noua achizitie. A scos o propozitie interesanta "Hai ba sus, la Adidas, ca astia nu sunt de firma". Nici nu se uitase la vreun model.
Trebuie sa precizez ca aveau Ecko, Reebok, ZooYork, mi se pare ca aveau si ceva ipath-uri(nu am fost doar la un magazin, ipathurile alelalte le probasem in alta parte). Astea sunt firme cunoscute. Cel putin de Reebok si Ecko stie toata lumea. Dar, asa cum toti care nu au nicio treaba cu fotbalul isi cumpara tricouri cu barca, asa toti papagalii isi cumpara superstaruri(trist e ca nici macar nu le stiu istoria).

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu am adidas superstar nu ca sunt manelist sau cine stie ce specimen, din contra. Oricum parerea mea este ca manelistii ar trebui sa isi tina ciocatele si tricourile de la motor mulate.