joi, martie 08, 2007

8 Martie

Am avut un 8 Martie destul de fericit. Ciudat. Blogul asta nu e scris de o femeie.
Clasa mea e una de tocilari, tarani sau fete cu mustata. Ma rog, e doar una cu mustata, insa dauneaza peisajului. Mai avem si o gramada de terminati, niste gici-contra.
Cu toate astea, s-a impamantenit un obicei. Noi le luam fetelor de 8 ceva de haleala, de baut, ele ne fac o surpriza asemanatoare de 9. Astazi a fost funneh.
La prima ora cand au intrat in clasa, se asteptau sa aiba o surpriza. Nu era nimic de potol, Gabi, colegul care se ocupase de procurarea lui nu venise cu ele. Ele au iesit pe culoar, sperand ca o sa aranjam totul in lipsa lor. Cand au intrat a fost ceva de genu "Surprizaaaaa! nu v-am pregatit nicio surpriza...". Eh, s-au cam ofticat pe noi la inceput, dar stiau ca ne revansam.
Am plecat cu 2 colegi acasa la unul din ei ca sa luam produsele. Ne-am invoit la profi(tinem la absente:D) si ne-am tirat. Bineinteles ca la Gabi acasa am jucat Fifa07 pe ps2 si am pierdut timpul cu caterinca. Da' ce, numa femeile se distreaza?
Ne-am intors la scoala, am pus potolul pe mese si am urat felelor un LMA... chiar am pupat-o pe aia cu mustata, dar m-a sters repede Chio pe gura si m-a salvat de la a decarta in mijlocul clasei.
Maine de 9 iesim in oras sa bem (de 2 ani nu am mai facut un "last man standing":( ), ne facem si noi pula, ca doar ziua femeii e de 500 ori pe an.
De 14 februarie ii iei cadou, de 24 ii iei un cadou mai mic, de 1 martie unul simbolic, de 8 unul mare, de ziua ei te baga in sapa de lemn, de ziua numelui iar bagi mana adanc in buzunare... eh... daca n-ar fi femeile am avea faianta spoita in baie. Ma rog, daca voi alegeti alta optiune, e treaba voastra, in UE e voie:).

Un comentariu:

Anonim spunea...

word! pastrati faianta curata!