vineri, martie 23, 2007

300

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Am asteptat filmul asta un an. De cand forumistii paste'au peste tot celebrul prim trailer.
As putea sa ii fac apologia, insa consider ca "300" e departe de un film demn de a primi numai laude elogioase.
Este plin de clisee, cum este cel al daruirii medalionului de catre femeia iubita eroului principal cand acesta pleaca la razboi, lupta cot la cot a tatalui si a fiului soldata cu moartea unuia, stigatele de imbarbatare ale conducatorului care apar des si aiurea etc...
Ce mi-a placut:
- nu m-am plictisit => nu am mancat seminte
- actiunea a fost usor de urmarit, poate fi usor incadrat la "mainstream"
- Xerxes e facut ca un poponar, cu cercel in nara dreapta, unghii mari, fond de ten si ruj de buze
- Dilios (David Wenham aka Faramir din LOTR)
Ce nu mi-a placut:
- e previzibil
- prea mult sange
- dialoguri artificiale si scenariu naspa
- prea multe alocutiuni de imbarbatare
- dupa ce omoara la un moment dat cateva mii, grecii nu au niciun mort, doar un nene zgariat pe brat de o sulita persana
- sanii lu tanti Oracolu'
Ce n-am inteles:
- spartanii stateau sa lucreze la abdomen in serii zilnic? prea arata toti a Mr Olympia (da, stiu de conceptul dimensiunilor perfecte ale corpului la cei din Grecia Antica)
- cand isi cer scuze producatorii fata cei care stim istorie?
- de ce toti l*barii l-au bombardat cu note de 10 pe imdb cu 2 luni inainte sa apara?
poza bonus(300.DVDSCR.XviD-NEPTUNE)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Un comentariu:

done8989 spunea...

aceasi parere o am si eu ... ma bucur ca nu sunt singurul ...