sâmbătă, februarie 24, 2007

Zdreanta din lift

Veneam acasa, dau sa intru in lift. Se deschide usa blocului si intra o tanti cu multe plase. Ii tin de usa, ca asa m-a invatat mama. Eu stau la 4, ea zice ca vrea la 2. Porunceste autoritar "La 2!". Apas pe buton, peste 15 secunde ajunge liftul. Se opreste. Ea se uita la mine si imi zice: "Nu ma ajuti sa ies din lift?". Eu "Nu ma obliga nimeni, nu-i asa? Puteati sa ziceti un 'multumesc' mai devreme". Adevarul e ca m-am obisnuit sa mi se multumeasca atunci cand ii tin cuiva de usa. Aia:"Ba da' cum dati voi astia tineri lectii de viata la aia mai batrani... nu ti-e rusine?" Eu: "Eu nu va dau lectii de viata, dar asa dau in general lectii de bune maniere celor ca dumneavoastra, ca pareti genul care se scarpina in fund pe strada si ragaie in mijlocul restaurantului dupa ce a mancat cu pofta".
Da, mi-am permis sa zic asta! Nu, nu am fost nesimtit. Da, intr-adevar, nu era vecina mea, altfel nu mi-as fi permis. "Bai, da' te plezzzznesc". Am iesit din lift si m-am dus la parter, de unde am luat iar liftul, din dorinta de a nu-mi fi aflat etajul:)... cel putin pentru moment.

4 comentarii:

done8989 spunea...

niceee @-) .. gg moxx...
(cam accentuat z-ul ala de la "plezzzznesc" - ma indoiesc ca a ponuntat asa :D)

Anonim spunea...

esti cam agramat ,si mananci cuvinte

Moxx spunea...

te iau la pula, futu-te-n gura de imbecil
cand pui cuvintele intre "<" si ">", ti le mananca, din motive evidente... cateva minute mi-au luat pana am modificat, da' ai sarit tu ca dobitocu

Anonim spunea...

haha, esti nebun ma. :))