joi, februarie 22, 2007

Va amintesc ca...

... probabil intrand aici nu veti gasi niciodata ceva prea inteligent. Asa cum ati observat, nu prea scriu despre chestiile trendy, pt ca nu sunt o persoana trendy si nu ma intereseaza traficul pe care mi l-ar face aceia interesati de chestiile trendy. Am blogul asta din 2005 si cu siguranta daca el va fi sa moara vreodata, aceasta nu se va intampla din cauza traficului scazut(daca va intereseaza: gugalanalitics imi arata ca in zilele in care nu prea scriu am ~120 pe zi, cand scriu sare de 150).
Aici injur, critic, ma descarc. Sunt dejectiile mele, iar eu nu imi voi cere scuze daca v-am jignit cu ceva.
Blogul meu e citit chiar si de proful de mate*. Chiar ma gandeam daca sa urc un filmulet care arata cum imi dadeam foc la parul de pe burta la scoala.

*I hope he's not that clever

Niciun comentariu: