luni, februarie 26, 2007

Trebuie sa am grija

BUZZ!!!
X: ai grija ce scri pe blogu ala al tau ca incepi sa enervezi lumea
X: sar putea sa ai surprize
eu: pot sa zic si eu ceva?
X: zi
eu: omule, sper sa nu iti frang inima brusc, pentru ca te anunt ca ma doare in p**a de amenintarile tale, asa cum ma doare in p**a de toti analfabetii ca tine care se ascund cu un id amarat si ii ameninta pe altii... poti sa vii sa ma tai cu sabii, sa ma bati... sau sa ma sugi de p**a, asa cum e cel mai probabil sa se intample... stii unde invat, stii cum arat si cum ma cheama. daca erai vreun smecher ma bateai direct, lsaai amenintarile, din moment ce banuiesc ca suntem din acelasi oras. hai pa ca m-am distrat cu tine... poop

Daniele(adica X), stiu ca citesti. Cand ti-am raspuns am crezut ca te cunosc. Am mai vorbit cu niste oameni si mi-am dat seama ca nu esti cine credeam eu. Am stat si m-am gandit... si mi-am dat seama ca ma doare in qr de tine la fel de mult...

later edit: in discutia originala nu am cenzurat, dar din respect fata de cititori, carora simt ca in ultima vreme le-am servit multe mizerii, am facut un mic gest de bun-simt.

Niciun comentariu: