miercuri, februarie 28, 2007

Prioritati

Ca tot am vorbit de bani la postul trecut, vreau sa va impartasesc cateva din nazuintele mele momentane. Pe lista de "cumparaturi" am o groaza de lucruri.
In primul rand vreau sa imi iau un inel, considerentele sunt personale, chestia e ca vreau. Apoi mai vreau un tricou cu Arsenal galben cu "long sleeves". La vara tre' sa merg si pe afara si nu vreau sa apelez prea mult la buzunarul parintesc. Imi doresc sa imi iau si un husky, dar cred ca ii voi convinge pe ai mei cu chestia asta. Cred de asemenea ca nu ii voi convinge foarte usor.
Si treaba cea mai importanta, care ocupa in inima mea locul cel mai in fata, e concertul Wu-Tang. Ceva imi spune ca tricou cu Arsenal imi pot lua oricand, la fel si caine sau "ghiul", dar Wu-Tang nu cred ca va mai pasi pe aici prea curand... flow'ul lui GZA pe beaturile lui RZA, rap'ul "mafiot"(a nu se citi gangsta, bai manelarilor sau papagalilor care ascultati Lil Jon sau Nelly) al lui Raekwon... sunt pentru mine ca Mecca pentru musulmani.
Problema e ca le vreau pe toate... si trebuie sa imi stabilesc o ordine.

Niciun comentariu: