joi, decembrie 21, 2006

Scoala

Ultimele 2 zile de scoala au fost ciudate rau. Vorbesc rar pe blog despre scoala, dar voi face o mica exceptie.
Ieri trebuia sa dam lucrare la informatica. Nu am fost la ora toata clasa(cu micile exceptii inerente... padure fara uscaturi nu exista). Profa s-a ofticat, a venit peste noi la alte ore si ne-a amenintat cu o lucrare mult mai grea dupa vacanta. Cum mai tinem totusi intr-o mica masura la mediile noastre, am acceptat propunerea dansei de a da lucrarea azi(adica joi). Majoritatea scolilor din oras nu mai fac nimic de marti, astfel ca venea o tara cam naspa. Am incercat s-o amanam dupa vacanta, am facut cheta, fetele au fost si i-au luat... chestii. Nu s-a putut, o daduram azi.. in fine. Suntem singura clasa din Craiova care a dat lucrare intr-o zi de joi inaintea unei vacante.
Ieri s-a mai intamplat un lucru socant. Trebuie sa mentionez ca proful meu de mate e cel mai calic om din univers. Peste tot pe unde am fost cu el, fie ca in tara, fie ca afara, de fiecare data imi lua mancarea sub pretextul "am niste caini la tara". E genul care stinge lumina din clasa(chit ca te chiorasti si iti distrugi ochii) pentru a economisi curentul. Cum ziceam, ziua precedenta, intra in clasa si zice "A venit Mos Craciun!". Ne-a facut la toti cadou cate o culegere de matematica(ma rog, cum culegeri mi-a tot indesat dintr-a 9a pana acum, am luat din geanta lui magica o carte jerpelita de astronomie). Nu mi-l imaginam niciodata pe acest om facand un cadou cuiva. Plus ca ne-a urat zilele astea de vreo 3 ori "Sarbatori fericite etc". Poate ca voi nu constientizati, dar asta e cel mai mare soc posibil.
Weird...

Niciun comentariu: