vineri, decembrie 08, 2006

Hip-Hop is Dead

Image Hosted by ImageShack.us
1. Money Over Bullshit
2. You Can`t Kill Me
3. Carry On Tradition
4. Where Are They Now
5. Hip Hop Is Dead
6. Who Killed It
7. Black Republican feat. Jay-Z
8. Not Going Back feat. Kelis
9. Still Dreaming feat. Kanye West
10. Hold Down The Block
11. Blunt Ashes
12. Let There Be Light feat. Tre Williams
13. Play On Playa feat. Snoop Dogg
14. Can`t Forget About You feat. Chrisette Michele
15. Hustlers feat. The Game & Marsha Ambrosius
16. Hope (Acappella Version)

Ma asteptam ca albumul sa reprezinte o adevarata revolutie. L-am asteptat parca mai mult decat pe oricare altul. Credeam ca va fi unul facut batraneste, ca la carte, insa dupa ce l-am ascultat, mi se pare ca pana si "God's Son" e mai bun. Asteptarile au fost foarte mari, insa realizarile nu au confirmat. Cine credea ca va scoate un al doilea "Illmatic" vreodata poate sa viseze in continuare.
Aveam impresia ca va fi un tribut adus hip-hopului adevarat. Cand observ numele lui Snoop Dogg pe o piesa si ii ascult smiorcaielile, ma intreb daca e un album de hip-hop.
Asa cum probabil ati observat daca l-ati ascultat, titlul nu are legatura cu continutul. Poate insa e doar o concluzie, caci Nasir Jones aduce vistieriei culturii hh inca un material neexceptional, unul din sutele cu care am fost obisnuiti in ultima vreme.
Nas e unul din preferatii mei. Imi placea de el inca de cand nu eram ascultator de hip-hop. Albumul asta l-am asteptat 2 ani. Nu pot spune ca e slab, nici mediocru, e bunicel, dar nu rupe gura targului.
Recomand "Hip-Hop Is Dead" si "Where Are They Now". Asta cel putin dupa o prima ascultare. Am timp sa il ascult destul in urmatorii 25 de ani:D.
Download Nas - Hip-Hop Is Dead

Niciun comentariu: