luni, noiembrie 27, 2006

Tudor Gheorghe ownz

In ultima vreme nu stiu ce se intampla cu mine. Sa va povestesc ce mi s-a intamplat ieri.
Am ascultat Tudor Gheorghe toata ziua... ma rog... asta inseamna cateva ore. Imi place mult tipul. Canta din suflet si are si-o voce superba. Cand ma gandesc ca am trecut de zeci de ori pe langa dumnealui pe strada si nu am indraznit sa il rog sa facem o poza... :(
M-am convins ca muzica isi pune o puternica amprenta asupra ta. Dupa aceea a ajuns sa imi para rau de toate neterminatele din lista mea de mess pe care le vedeam suferind din dragoste. Si pana atunci as fi facut caterinca de ele instant. Apoi am ajuns sa fiu atras de toate fetele cu chip de copila inocenta (you gotta know the type)...
Senzatia nu imi displacea. Dar era stranie. Ma simteam ca un copil mic caruia ii pare rau de o tampenie proaspat comisa... Chestia e ca nici acum nu stiu daca mi-a trecut.. sau daca e bine sa-mi treaca...

Niciun comentariu: