miercuri, noiembrie 22, 2006

Imprimari

Am fost la o dugheana deasta de imprima chestii pe tricoaie. Aveam in cap niste mesaje, aveam bani... totul ok.
Primul suna cam asa "Support fine arts, shoot 50 cent". Era ok. La fel erau al 3lea si ultimul. Pe al 2lea scria insa "Mos Craciun uraste copiii unguri". una dintre doamnele de acolo mi-au zis ca e cam agresiv. Am intrebat daca dansei i se pare xenofobie... mi-a zis ca lor le-a interzis sa imprime simboluri naziste. Juma de ora s-au sfatuit intre ele daca e bun sau nu. Au dat un telefon, au trimis un fax. Le-am zis ca eu dau banii si eu imi asum toata raspunderea. In final l-au sunat pe sefu'. Care nu a fost de acord. Am schimbat mesajul in "arsenal fucks man utd" , pe care la cerere l-am modificat iar in "arsenal f**** man utd".
Ba mai mult, a avut dubii si la inscriptia "Barca is gay"... a trebuit sa o asigur ca nu e o persoana Barca aia.

4 comentarii:

Anonim spunea...

doamne frate...Securitatea...mai ales aia cu "fucks" chiar nu o inteleg. jos cenzura:))

Anonim spunea...

vreau sa-mi imprim svastica
ce-mi recomanzi? :))

Anonim spunea...

emi, pana mea, si eu m-am gandit la aceeasi chestie. Cred ca cel mai bine e sa apelezi la un prieten cu o imprimanta HP mai jmechera si un fier de calcat. Imprimare termica... tine la spalare, no problem.
Aia cu ungurii e geniala. Moxx, o preiau de la tine :D

Anonim spunea...

numai ca e cam greu sa mer cu el pe strada
smf in kktii astia cu a lor conspiratie a pulii