joi, septembrie 21, 2006

Bani

Ma uit la fetele de varsta mea. Cum dau de malai, cum isi iau cosmetice sau toale. Ma uit la baietii de varsta mea. Cum avem bani, cum ii bem ca porcii sau ii dam pe alte vicii.
Ma uit la mine. Cum am bani multi... cum ii fac praf repede. De aceea am facut un pariu cu mine. Pana in vara vreau sa strang cat mai multi ca sa merg in vacanta intr-o tara straina... numai din fondurile proprii. N-am sa mai imprumut pe nimeni. Nici macar cu 10.000 lei. N-am sa-mi mai iau nici macar o sticla de suc de 20.000 lei. Fiecare leu isi va sti destinatia. Pariul e o datorie de onoare si nu-mi permit sa-l pierd.
Taiati! sunteti martori...

7 comentarii:

Anonim spunea...

excelent pariu.
hai sa ne vedem la vara in amsterdam, la un ceai!

Anonim spunea...

vin si io in amsterdam...la un "ceai"

Anonim spunea...

eu am facut foamea si setea la fostul servici 1 an ca sa-mi iau o placa video fx5900xt, care m-a tinut 2 ani si ceva.
8milioane am dat pe ea
asa ca se poate
nu e greu

Anonim spunea...

Mai bine ai incepe sa castigi bani din bloging... just kidding. Baga mare.

Anonim spunea...

hmmm ... amsterdam cafeneaua? =)) mai departe nu ajungeti ;)

Anonim spunea...

He he... asa am facut eu - m-am pus de asta iarna la economisit, si in august aveam 800 de coco pentur mers in Austria. Din 400 mi-am facut de cap, si cu restul... s-au dus, nu mai stiu pe ce

Anonim spunea...

ma pis pe mata