luni, septembrie 04, 2006

Agassi

Image Hosted by ImageShack.us
Still crying, Agassi paid a sentimental tribute to his fans.
"The scoreboard shows that I lost today, but what it doesn't show is what I found," he said.
"Over the last 20 years I have found loyalty, you have pulled me through on court and also in life.

"I have found inspiration - you have willed me to succeed - and I have found generosity.
"I thank you and I wiill take you and the memory with me for the rest of my life."

Regete returului agata racheta in cui. Cand a plans Agassi, plangeam si eu cu el. Daca nu ati vazut macar un meci Sampras-Agassi, ati trait degeaba. Si chiar nu-mi pasa daca am jignit pe cineva.

Un comentariu:

Anonim spunea...

www.djneamtzu.blogspot.com cateva articole despre Agassi- cine nu cuoaste celebrele finale sampras-agasi ultima in 2002 a invins sampras, dar andre va fi mereu in inima oamenior. om ca o forta a naturii.Un rebel ce s-a maturizat.
Un adevarat campion