marți, iunie 27, 2006

Briefing

  1. Monica Gabor a luat 10 la romana la oral. Comisia a fost foarte impresionata de cunostintele si prestanta ei. GG Iri!
  2. Italia s-a facut de rusine in optimi la CM06, cand a batut Australia in minutul 93, dintr-un penalty inexistent.
  3. Nu am chef sa merg la strand. In Craiova e un singur strand mai de Doamne-ajuta, care e in centru si ii atrage pe toti tancii, manelistii si retardatii. Muritibakktilor!
  4. Dupa o pauza de 2 saptamani, am mancat dulciuri. Mai bine ma abtineam... acum am pofta destul de des.
  5. Azi noapte am dormit gol(in pijamaua lui Adam) , cu 2 geamuri deschise. M-a tras curentul ca dracu' , m-am trezit pe la 4 cu o durere ingrozitoare de cap. Era sa incurc paracetamolul cu niste pastile de menopauza or smt...
  6. Rezultatele de la capacitate pe Dolj le gasiti aici . Pe vremea mea era treaba serioasa tata... nu erau 20mii cu media pe examen 10.

2 comentarii:

Anonim spunea...

asta m-a enervat si pe mine. cand am dat eu bacul am luat 8 (media la bac) si erau cu 10 o gramada din provincie. aia mi-au luat locul la fac (ptr ca se facea o medie a notei de la examen+bac+aii de liceu). asa ca toti tzaranii care au dat porci si pasari la profi si au avut 10 pe linie si 10 la bac, dar 6 la examen la fac mi-au luat locul mie in Bucuresti. mai bine eram la coada vacii.

Anonim spunea...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»