duminică, februarie 12, 2006

Top 10 castiguri in muzica 2005

1.Rolling Stones- 168mil. $
2.U2- 139mil. $
3.Kenny Chesney- 110mil. $
4.Green Day- 99mil. $
5.Eagles- 84mil. $
6.Paul McCartney- 83mil. $
7.Celine Dion- 81mil. $
8.50cent- 79mil. $
9.Dave Matthews Band- 74mil. $
10.Elton John- 66mil $

Am 2 nedumeriri
1) spre rusinea mea, habar n-am cum canta Kenny Chesney, am inteles ca ar aborda genul country, in fine...
2) de ce pixda ma-sii e 2*25¢ asa de apreciat?
Ma bucur ca lumea inca plateste bani multi sa mearga la concerte Elton John, Rolling Stones, Eagles, McCartney sau Celine Dion... americanii nu sunt asa analfabeti dpdv muzical cum cred unii.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Tupac Amaru Shakur a vandut pe durata vietii(adica pana a fost casapit sau cine stie... de Puff Daddy) vreo 33 de milione de $$(parai pt. cei care nu inteleg semnu') si asta cam din '92 in '97 cand dolaru era moneda mai mare!

Anonim spunea...

stealth speeks only za fuckin' trought...tupac rullzz!! intr-adevar 50 cent e o mwe si n-are ce cauta in topu ala, desi trista realitate este k el castiga k un nemernic de p urma celor cu o cultur muzikla mai modesta care-i cumpara albumele...asta e....dumnezeu cu mila...BA AAAALOOOO!!!

Anonim spunea...

bah stealth tu stii sa te exprimi corect ??? Tupac Amaru Shakur (1.stim toti cum il cheama) a vandut pe durata vietii vreo 33 de milioane de $$. A vandut dolari ? Vai de tine...

In al doilea rand il cheama Lesane Parish Crooks, ca te vad asa impatimit... macar sa stii cum il chema pe idolu tau ;)

cum in `97 bah, din moment ce el a murit in `96 ???

ati ascultat si voi la viata voastra 2 albume de hh si deja va permiteti sa catalogati treaba altora ca fiind de cacat... eh, eu am vazut multi ca voi, si de aia-mi permit sa va cataloghez pe voi "de cacat"... in da club mudha fuckaz`