vineri, februarie 17, 2006

Steaua si Rapid in UEFA

Heerenven - Steaua 1-3
Hertha - Rapid 0-1
Cu totii am tinut cu Steaua si Rapid in cele 2 meciuri, nu-i asa? Eu insa am observat ceva ciudat. Mi-am aruncat privirea pe stema Stelei acum cateva minute. Nu am simtit nimic... poate doar dispret... cred ca a fost dispret.
Apoi mi-am dat seama cum am tinut eu miercuri cu Steaua de fapt. Cand ma uitam la televizor, nu vedeam un Radoi sau un Iacob... vedeam un ostas de la care asteptam sa ia intotdeauna decizia corecta... in caz contrar il apostrofam. Suporterii Stelei au investit multe sentimente in echipa lor si totusi nu-si injura favoritii... cu ce drept o faceam eu?
Intotdeauna cand o echipa bucuresteana castiga un meci international, majoritatea tarii tine cu ei. Dar ei(jucatorii) nu se gandesc niciodata la un suporter al Craiovei de exemplu care a fost cu inima alaturi de ei. Cand ma uit la stema Craiovei ma cuprinde un fior ciudat care ma impiedica sa injur sau sa spun o vorba urata despre oricine... e ca o icoana pt mine. Cand ma uit la Steaua sau Rapid jucand, consider ca sunt obligati fata de tara lor sa castige... nu gandesc asta, asta simt. Stiu sigur ca nici un rapidist nu s-a bucurat pt ca fanii Craiovei au fost alaturi de ei... lor le-a pasat a au obtinut victoria. Poate ca rationamentele mele(care au o baza spirituala solida) sunt eronate... nu pot sa uit ticalosiile facute de bucuresteni de-a lungul timpului... le urez succes mai departe.
Pt fanii rapidisti si stelisti: fiti linistiti, daca era *inamo ma comportam a fel.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu cred ca ai dreptate, Steaua si Rapid stiu sigur ca si craiovenii au tinut cu ei. De fapt ele (Steaua si Rapid) nu se gandesc ca au tinut craiovenii cu ei, ci romanii au tinut cu ei. Cand e vorba de campionat se schimba treba. Fiecare oras cu echipa lui. go Petrolul !! :)