duminică, februarie 05, 2006

Ski alpin

Desi ieri la OTV a fost Gigi Becali, lucrul care m-a impresionat in acest weekend la TV a fost skiul alpin. In ciuda faptului ca evolutiile sunt repetitive si comentatorul idiot, proba asta olimpica mi-a parut foarte spectaculoasa.
In etapa de la Ofterschwang am inteles ca trebuie sa fiu cu ochii pe Anja Paerson, care are interesul de a urca in clasamentul Cupei Mondiale cat mai mult, pentru a o ajunge pe Janica Kostelic.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anja Paerson(sus) a evoluat splendid in slalomul urias de ieri si alalteieri si a urcat pana pe locu 2 in clasamentul mai sus mentionat. Eu tin cu Kostelic(poza jos), pt ca e balcanica si pe suedezi nu-i suport de la WC94. Paerson e foarte aproape de croata, la doar 161 puncte.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
La ski alpin sunt 4 probe: downhill(coborire), slalom, giant slalom si super g(super urias). Mie imi plce Super G pt ca dpmdv e cea mai tehnica proba.
Regret ca n-am putut sa o vad pe croata la TV... a luat o pauza inainte de olimpiada de iarna de la Torino. Aici o sa tin cu respectiva, cu Hermann Meier la barbati in aceeasi proba si la sarituri cu skiurile cu Janne Ahonen(FIN) . Alte probe nu urmaresc pt ca nu mi se par spectaculoase... in plus eu urmaresc schimbari dese in clasamentul intermediar... sa fie dubii, spectacol, pariuri etc:D .
Sper ca v-am starnit interes fata de disciplina asta si cand auziti pe Eurosport un comentator strans de coaie care se agita ca handicapatu' cand sunt unii/unele care coboara pe skiuri , sa stiti ca proba aia merita vizionata:) .

Niciun comentariu: