miercuri, februarie 15, 2006

Profu de biologie- un om bun

Am un prof de biologie de-a dreptul genial. Are 70 de ani, insa memoria il ajuta si e ft lucid. E genul care se chinuie cu noi, dar nu e bagat in seama. Profu da niste sfaturi de-a dreptul senzationale
Exemplu:
-"Cand vreti sa pupati o fata pe gura, intai o intrebati daca are limbrici ca daca are ea ii luati si voi prin saliva. Pana nu stii sigur ca n-are limbrici, n-o pupi"
-"Fiti arabi! dupa ce mergeti la treaba mare, spalati-va la fund ca arabii ca faceti hemoroizi. Pe urma va doare fundu... ziceti voi aia cu "ma doare-n fund" , da' sa stiti ca e rau sa te doara in fund... inseamna ca ai hemoroizi"
-"Daca mergeti in piata sa luati oua, sa intrebati vanzatorul daca are veceu in curte sau nu. Poate face caca in spatiu liber si cum gainile mananca orice, nu se stie cum ies ouale alea"
Probabil ca multi considerati postul asta lame. E un aspect al vietii mele pe care eu il consider amuzant.

4 comentarii:

Anonim spunea...

LOL!! tre' sa fii in clasa aia casa iti dai seama de comicitatea acestor propozitii, deci inainte de a considera post'ul "lame" mai treci si prin Buzesti la orele lu' Stamate(alea sunt jalnice)!


Dumnezeu cu mila!

Anonim spunea...

stamate rullzz!!! ba am auzit k i-a dat unuia 2 de 3 la tine in clasa, moxx!!! ce nasol...makr e si o faza amuzanta in toata chestia asta...IO SUNT ALA!!! =)) keep up the good fucking work, moxx...u cand do it!!! ALOOOO!!! CE DRACU BAAA!!!

Moxx spunea...

esti baiat bun, da' nu studiezi:*
Dumnezeu cu mila!

Anonim spunea...

lol

hai sa nu fiu spammer...

lol

da' ce spammmar is

lol

da parka la al 2-lea cuvant incepand cu spamm am scris cu "a"

lol

off topic.... da' e vreun topic?

lol

ajunge?

lol

nu am ce face...deci aberez...

lol

aiurea.. nu ?

lol

hai gata...
hai k a fost tare povestioarea ta cu dom' de bio'