sâmbătă, decembrie 10, 2005

Probleme...

Sunt oameni care de dragul de a se lamenta isi inventeaza probleme. Altii au prea multe pe cap si incearca sa le ignore(cateodata pe cele mai semnificative). In ultima vreme afirm cu certitudine ca fac parte din ultima categorie.
Niciodata nu m-am lamentat. Nu sunt genul care sa astepte o intamplare providentiala sa-mi schimbe o sentinta tragica. Accept de cele mai multe ori ce mi se da, fara a stramba din nas.
Insa, in ultima vreme totul imi merge pe dos. Am avut cateva ciocniri cu cateva persoane importante pt mine, cu unele m-am racit in relatie... Arsenal joaca prost, eu ma comport ca un imbecil.
Astazi am vazut pe net meciul Newcastle-Arsenal 1-0. Toate s-au schimbat. Henry nu poate sa duca in spate 6-7 blegituri care intra pe teren sa faca figuratie. Lipseste scanteia de la mijlocul terenului, un Platini al fotbalului englez modern. Anul trecut era diferit. Cu Vieira, turnul de control al mijlocului si al defensivei, nu aveai nici o grija... acoperea o zona foarte mare si jucatori ca Pires sau Ljungberg trebuiau sa sclipeasca macar o data pe meci. Acum Patrick a plecat, iar indisponibilitatile lui Ljungberg, Campbell, Lauren nu fac decat sa puna o mai mare responsabilitate pe umerii unor Senderos, Toure sau van Persie, necaliti inca pentru lumea mare a fotbalului.
Da' trebuie sa mergem mai departe, sa luam viata in piept si p*la. Observ ca am facut o introducere total idioata... io de fapt de Arsenal vroiam sa vorbesc. Insa am constatat ca perioadele de joc bun al Tunarilor se resfrang si in plan sentimental pt mine. Fie e vorba de o legatura spirituala neconstientizabila, fie sunt un fanatic care pur si simplu pune prea mult suflet.
Cat despre problemele mele, mi-am luat angajamentul sa le rezolv cat mai repede. Cand vine vorba de Arsenal... nu pot sa fac altceva decat sa astept. Si eu detest situatiile cand trebuie sa privesti ceva aproape impasibil fara a fi in stare a reactiona...
Vorba lui Praetor(former MC of VeritaS) : "vor veni vremuri mai bune..." .

Voteaza pentru acest site in T100 !

Niciun comentariu: